The Rock

The Rock

God made a rock.

The rock stayed in its place
And it got covered in moss
And the moss was too hot
In the summer
And the ground beneath
Grew too soft, too smooth,
Yet impossible to move from
So God moved the rock
In a new place
But the new place was hard, solid, uncomfortable
And without the moss
It was cold in the winter.
The rock wanted to go back.
But now, back in its first home
It wouldn’t be long
Before the rock would ask
To be moved again
And God said „Aren’t you
The most tragic being of them all?”
****

Drowned

I can taste the smashing of bones
On my tongue
Because of how real it feels
But what do I care?
I’m drowning,
                drowning,
                          drowning…
I can feel my lungs expand
In my chest
Trying to fill themselves with air :
They fight, they tremble, they try.
They shatter.
I can’t breathe.
I’m drowning,
                drowning,
                          drowning…
I can feel my skin bruise on my flesh
And my flesh shake under my skin
And there’s nothing I can do
I’m drowning,
                drowning,
                          drowning…
I feel my everything so very vaguely
I no longer know who I am
Or if I ever was somebody
And if I try, I don’t know if I can
Be a person.
Can a sack of solid thoughts measure a heart?
Can it outweigh it?
Does it matter?
I’m drowning,
                drowning,
                          drowning…
I only want to breathe once more
Before I go all the way down
And I no longer know
My way up,
My way home,
My way to my heart.
I’m drowning,
                drowning,
                          drowning…
Tell me, will you
Drown with me?
Hold my hand as water fills your lungs,
Kiss my lips as your skin turns sour,
Hold me as our heartbeats quiet down,
Tell me you love me as I curse you,
Doom you, drag you down below
With me?
And we’re drowning,
                             drowning,
                                       drowning…
Izabela Coșe, 12E

Nextlab.tech

Robotică pentru copii

 

Nextlab.tech oferă lecții de robotică și informatică precum și concursuri pentru elevi cu vârsta între 6 și 16 ani. Întâlnirile sunt fizice și online sau sub formă de robohackathoane și tabere urbane. Oferim conținut educațional și materiale didactice de robotică educațională destinate elevilor și/sau școlilor.

 

Concurs de robotică, ROMANIA TECH NATION_

Ediţia 2022

S-a lansat ediția 2022 a concursului de robotică nextlab.tech!
Premii de 87 de mii de euro pentru elevi. Bucură-te de RTX 3080!

Elevii cu vârsta între 8 și 16 ani sunt invitați să se înscrie la ediția 2022 a concursului de robotică nextlab.tech ediția 2022. Pe lângă o excelentă pregătire pentru profesiile viitorului, elevii au posibilitatea de a câștiga numeroase premii:

• 600 de kit-uri de robotică școlară pentru elevii calificați în faza 2 în valoare de 60 000 de euro oferite de BCR, sponsorul principal național. BCR suportă și costul platformei de învățare.
• 27 de premii în valoare de 17 000 de euro pentru câștigătorii fazei finale oferite de către ASUS România. Vezi aici premiile pentru finaliști. Lista include super sisteme de tip ROG(Republic of Gamers)!
• 100 de kit-uri de robotică școlară în valoare de 10 000 de euro oferite de Fundația Globalworth elevilor bucureșteni în cadrul GLOBALWORTH GREEN URBAN ROBOHACKATHON

 

Calendarul concursului este:

• 10 Martie 2022 – 30 Aprilie 2022, înscrierea elevilor la adresa: https://robo.nextlab.tech . Elevii care au deja cont trebuie sa faca log-in și să apese butonul “înscriere”. Elevii fără cont se vor înregistra. Profesorii care au deja cont se pot asocia cu elevii lor. Profesorii care nu au cont, se pot înregistra.
• 3 Mai 2022, deschiderea sesiunii de lecții pregătitoare online cu roboței virtuali;
• 21 Mai 2022, Etapa I – susținerea testului online (roboevaluarea) ;
• 30 Iunie 2022, afișarea listelor cu elevii calificați în faza II ;
• 15-30 Iulie 2022, expedierea kit-urilor către elevii din faza II care beneficiază de kit gratuit de robotică ;
• 25 Sept 2022 susținerea testului online pentru coechipieri suplimentari (roboevaluarea 2) ;
• 11-13 Noiembrie 2022, finala națională online sau fizic. Participă elevii din faza II care reușesc să pună în funcțiune un robot.

 

Felicitări pentru participarea la concursul de robotica nextlab.tech! Va informam ca incepand de maine (3 Mai 2022) se vor organiza lectii pregatitoare in conformitate cu programul de mai jos. Aceste lectii sunt recomandate in vederea sustinerii roboevaluarii pe baza careia se face calificarea in faza II. Ele nu sunt insa obligatorii.
Pentru a acesa o lectie va rugam sa va conectati mai intai folosind link-ul de Google Meet si sa urmati instructiunile primite de la trainer. Daca nu reusiti sa va conectati prin Google Meet(numarul de participanti e limitat) va rugam sa folositi link-ul de Youtube.

Orar lecțiilor pregătitoare concurs ediția 2022

–––––––––––––––––––––––-

Marți, 3 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lecția 1 (8 – 12 ani) – Trasee Open Roberta cu întoarcere
Joi, 5 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lecția 1 (12 – 16 ani) – Exerciții suplimentare în Open Roberta
Marți, 10 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lecția 2 (8 – 12 ani) – Circuite Tinkercad începători
Joi, 12 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lecția 2 (12 – 16 ani) – Circuite Tinkercad avansați
Marți, 17 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lecția 3 (8 – 12 ani) – Parcurgere traseu cu evitare de obstacole. Structură alternativa.
Joi, 19 Mai · 7:30 – 8:30pm
Lectia 3 (12 – 16 ani) – Instrucțiunea alternativă în Python

Nu uitati ca ca inscrierile se pot face in continuare la adresa robo.nextlab.tech.

Detalii suplimentare și regulamentul de concurs sunt disponibile la adresa: https://nextlab.tech/concurs/ .

Participarea este gratuită.

 


 

Continuă lectura „Nextlab.tech”

ROBOTICA

Cursuri de robotica

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Știința ca o joacă

Rezultate Concurs Național Știința ca o joacă, Arad 16 – 21 mai 2022 

Rezultate Concurs Național Știința ca o joacă, Arad 14 – 18 februarie 2022 


Rezultate Concurs Național Știința ca o joacă, Arad 15 – 20 martie 2021 


Secțiuni de concurs

Pentru o mai bună organizare, am structurat concursul pe domenii științifice care presupun o partcipare
indirectă sau online.

Matematică distractivă

Concursul se adresează elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal, proveniți de la instituții de învățământ de tip formal și nonformal, fiind organizat pe următoarele categorii de vârstă: clasa 0, clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a, clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a, clasa a IX-a.

Proba de concurs constă în rezolvarea unor subiecte, online, de matematică distractivă, timpul de lucru fiind de o oră. Conținutul matematic din cadrul fiecărui test respectă programa de matematică aflată în vigoare.

Științe ale naturii

  Concursul se adresează elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal, proveniți de la instituții de învățământ de tip formal și nonformal, fiind organizat pe următoarele categorii de vârstă: clasa 0, clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a, clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a, clasa a IX-a.

Proba de concurs constă în rezolvarea, online, unor subiecte de științe ale naturii, timpul de lucru fiind de o oră. Conținutul  științific din cadrul fiecărui test respectă programa de sau științe aflată în vigoare.

Roboți și machete de avioane

 La această secțiune, participanții vor avea de realizat un proiect, la alegerea fiecăruia, ce va consta în utilizarea cât mai eficientă a unor materiale reciclabile și materiale specifice domeniului abordat. Pot participa elevi din clasele 0 – IV, clasele V – VIII și IX – XII.
Concursul va fi cu participare indirectă, care va presupune expedierea unor imagini cu produsul final în vederea jurizării de către organizatori.

Abilități practice

   La Abilități practice, fiecare participant la concurs, va alege o temă din lista propusă, ce urmează să o realizeze individual, timp alocat 3 – 4 ore.

Jurizarea lucrărilor realizate se va face pe grupe de vârste 8 – 12 ani și 13 – 16 ani, având astfel în atenție posibilitatea fiecărui participant la concurs, de a realiza lucrările conform aptitudinilor și talentului personal.

Proiectul va consta în utilizarea cât mai eficientă a unor materiale reciclabile sau care le dețin în locuință, astfel încât produsul final să fie cât mai bine reprezentat.

Prezentări PowerPoint

 

La Secțiunea Științe ale Naturii, participanţii vor expedia organizatorilor prezentări în PowerPoint cu tema Hazardul antropic și protejarea mediului în pandemie …., pe categoriile de vârstă: clasele V – VIII și clasele IX – XII.

Mesajul transmis, trebuie să fie clar și la tematica concursului, domeniile abordate putând fi: biologia, fizica, geologia, geografia, chimia, agronomia, ecologia sau protecția mediului.

 

 






Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

ikcc.info

Olimpiade nationale de programare pentru copii

Olimpiada de Scratch Coding 2022

Olimpiada nationala (Romania)

Data inchidere: 31 Martie 2022
Participanti: 888
Scoli: 644
Si ai nostri au avut rezultate meritorii.
Pop Razvan Bogdan Colegiul National Vasile Goldis Arad,
Romania
3.88 Felicitari!
Animatie exceptionala !
Stanculea Stefana Colegiul National Vasile Goldis Arad,
Romania
2.48 Multumim pentru participare

Continuă lectura „ikcc.info”